6:00 - 8:20 |
- Schodzenie się dzieci,
- zabawa wg inwencji dzieci, w kącikach tematycznych,
-
praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze
obserwacyjnym, stymulująco-kompensacyjnym i wychowawczym,
- praca z dzieckiem zdolnym,
- gry dydaktyczne,
- prace porządkowe,
- zabawy i ćwiczenia logopedyczne i kinezjologiczne,
- zabawy ruchowe,
- zabawy ze śpiewem,
- zabawy integracyjne,
- ćwiczenia poranne.
|
8:20 - 8:30 |
- Przygotowanie do śniadania,
- czynności higieniczno-sanitarne.
|
8:30 - 9:00 |
Czynności samoobsługowe:
- doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku,
|
9:00 - 11:30 |
Działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową:
- zajęcia i zabawy edukacyjne,
- spacery,
- wycieczki,
- pobyt w ogrodzie przedszkolnym,
- zabawy organizowane i swobodne,
- gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka,
- obserwacje przyrodnicze.
|
11:30 - 12:00 |
Obiad: zupa i owoce. |
12:00 - 12:10 |
Grupy młodsze:
- przygotowanie do poobiedniego odpoczynku,
- czynności higieniczno-sanitarne.
Grupy starsze:
- czynności higieniczno-sanitarne,
- mycie zębów.
|
12:10 - 13:50 |
Grupy młodsze:
Grupy starsze:
- słuchanie bajek,
- relaks poobiedni,
- gry i zabawy w małych zespołach,
- działalność plastyczno-konstrukcyjna,
- zabawy muzyczno-rytmiczne,
- zabawy w teatr,
- zabawy z inicjatywy dzieci,
- praca indywidualna,
- praca z dzieckiem zdolnym.
|
13:50 - 14:00 |
- Przygotowanie do obiadu,
- czynności organizacyjno-porządkowe.
|
14:00 - 14:20 |
- Obiad - drugie danie,
-
czynności samoobsługowe: ćwiczenie umiejętności
prawidłowego posługiwania się sztućcami.
|
14:20 - 17:00 |
- Zabawy ruchowe, kreatywne,
- zabawy tematyczne, twórcze,
- gry i zabawy w sali na powietrzu (według zainteresowań dzieci),
- praca indywidualna,
- zabawy integracyjne,
- zabawy dowolne wg zainteresowań,
- zajęcia dodatkowe,
- prace porządkowo-gospodarcze,
- własna aktywność dzieci,
- omówienie wydarzeń dnia.
|